سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهود

در فضای غبار آلود سال 88 که باطل لباس حق بر تن کرده با تمام قوا در صحنه ولایت ستیزی عرض اندام می کرد؛نگاهی به نقش آفرینی عظیم امت اسلامی در رویدادهای سخت و طاقت فرسای آن سال و معجزه ی 9 دی در تبیین نقش امروز امت راهگشاست.انتخاب وادی سخت امتحان الهی بود و پیروزی افتخارآفرین ?امت را چندین قدم به پیش برد.آزمونی برای عظمت بخشیدن به جبهه حق و غرق شدن جبهه باطل در ضلالت ؛ و راز برگزیده شدن یک امت هنوز مکتوم است.

و که میداند چگونه قلیل حق جویان سعادت یک امت را رقم می زنند؟ آزمون بار دیگر آزمود حقیقت اتحاد روح یک امت با ولایت را ؛ اتحادی که هر چند در پس حجاب های خود ساخته دشمن را در بیراهه کج فکری به سقوط می کشاند.اما این اتحاد از بین رفتنی نیست. و این رمز جاودانگی یک امت است؟رمز تاثیرگذاری یک امت .رمز نقش آفرینی یک امت در سعادت جامعه بشری.

در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی یا بهتر بگوییم برای عده ای گمراه بازیهای بیشرمانه به بهانه تبلیغات ?معدود انسانهای اهل حق برای برافراشتن پرچم حق در فضای مبهم انتخابات تلاش کردند.ثمره این تلاشها انتخاب صحیح مردم بود. تلاش برای تبیین حقیقت منجر به رشد عمیق سیاسی مردم شد. مردمی که خود شاید به ظاهر با ناآگاهی رای دادند اما فضای کشور آکنده از نسیم خوش بصیرت بود.عده ای از آن فراری بودند و عده ای کم و بیش از آن بهره گرفتند.

پس از عبور از گردنه سخت انتخاب و تحکیم جایگاه تفکر ولایی در روح امت مسلمان زمان بروز و ظهور عمق انحراف تفکر ضدولایی فرارسیده بود. انحرافی که تا آن روز ملت با بزرگواری از آن چشم پوشیده بود .در دریای عظیم ولایت مداری یک امت عده ای متاسفانه نه چندان معدود فرصت کافی داشتند تا کینه بیست ساله خود نسبت به ولی خدا را آنچنان در دل بپروراند که از دل آن فتنه ای بزرگ به بار آمد.و در طی این سالها امت میلی نداشت که به این منافقان فرصت نفس کشیدن بدهد اما مدارا از شروط دینداری است. اصحاب فتنه اما آهنگ پایان دادن به بازی ولایت ستیزی را داشتند و باز امت بود که به دشمن فهماند مدارای او از جنس مدارای مسیحی نیست .وقتی اصول را در خطر ببیند تاب نمی آورد و حجت را تمام می کند و اینچنین بود که حماسه 9 دی رقم خورد.

چگونه این پیروزی معجزه وار حق بر باطل رخ داد که حتی در مخیله اصحاب باطل نمی گنجد فهم این رویدادو حتی باور این حماسه. 9دی مظهر تکلیف مداری یک امت است و آن آزمون بزرگ جز برای بیداری یک ملت نبود که بداند دیگر فرصتی برای ولایت گریزی نیست .مگر عمل نکردن به امر ولی گریز از حق نیست؟ امت می داند که شعارهای ولایی هرگز به تنهایی کارکرد عمل به امر ولی را ندارد. می داند که وظیفه به ثمر رساندن حضرت حجت بار سنگینی است بر دوش او که تنها از مسیر تحقق کامل امر ولی امکان پذیر نیست.

9 دی هشداری بود برای ملت ایران تا حجت بر او تمام شود که امیدی به این خواص بی خاصیت اهل حق نیست .انتظار زمینه سازی ظهوراز این ولایت گریزان منافق ثمری جز ریزش بیشتر قطار انقلاب نخوهد داشت.ملت امروز میداند که تکلیف است بر او از ریشه در آوردن شجره این قدرت طلبان جاه طلب .ملت می داند که اگر به سکوت در مقابل خاندان خبیث هاشمی ها ادامه دهد اینبار آنها مدعی تمام انقلاب خواهند شد و سکوت یعنی بازیچه قرار دادن انقلاب و امام در دست این خودپرستان تاریک دل .ملت به عظمت نقش خود پی برده است و 9 دی یادآور تکالیف بزرگ یک امت است.و تا به کی باید در مستی به سر ببریم در خواب تا آنکه در بزنگاه دستمان را بگیرند و در معرکه حق جایمان دهند. چرا خود لحظه به لحظه پیرو حق نباشیم؟ چرا باید با شعار عشق به ولایت سر از کجراه خودبینی و حب نفس در آوریم .آیا وقت آن نرسیده که زندگیمان را در پهنه نورانی ولایت جهت دهیم تا همه حرکات و افکار و اعتقاداتمان از ولایت سرچشمه بگیرد. که اگر ولایت پذیری ما با عمل به امر ولی رنگ الهی نپذیرد آیا تضمینی هست در بزنگاه سال 92 بازما را  در جبهه حق بپذیرند ؟ که در هر امتحان مردم پالایش می شوند و آنقدر امتحانها سخت خواهد شد که در نهایت جز ولایت مداران حقیقی جواز حضور در بارگاه امام عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف نخواهند یافت.



نوشته شده در شنبه 91 دی 9ساعت ساعت 10:23 صبح توسط خانم سخائی| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin