سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهود

دیروز به حسب وظیفه در نماز جمعه و راهپیمایی در محکومیت خس خاشاک ها علی رغم میل باطنی شرکت کردم چون خاطره خوبی از همتای شما حجت الاسلام ملکیان نداشتم.اما امام جمعه محترم شما در اندازه ای که از شما انتظار میرفت ایفای نقش نکردید  امام جمعه از نظر من مقتدای من در اخلاق در روش و منش و در نماز باید باشد کسی که قرار است نماز مرا به عالم بالا وصل کند! در میان موضع گیری های خوب حرفهای زیبا دم زدن از ولایت و مردم در عمل برخوردی متناقض از شما دیدم. بالا رفتن صدای خطیب جمعه پشت تریبون مقدس نماز جمعه را توهین به مردم میدانم توقع داشتم هنگامی که مردم صحبتی دارند که اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم جزحق نگفتند (اینکه موسوی یک  عنصر فراماسونر است مستند است ) با منطق و استدلال به سکوت دعوت شوند نه با لحن زننده ای که دیروز شاهد بودیم.

کاش شما مسولین اینقدر که از مردم دم میزنید کمی هم به هوش مردم اعتقاد داشتید! کاش کمی هم به فهم مردم احترام می گذاشتید!! دیروز به عده ای اعتراض کردید که چرا بیش از حدی که شما برایشان تعیین کرده اید اظهار نظر می کنند اما هیچ به این فکر کردید که شاید بتوانید صدای مردم را خاموش کنید اما با قدرت تحلیل ما چه خواهید کرد! خدا را شکر که مردم حقیقتی که شما اکراه داشتید بیان کنید را فریاد زدند و موضع خود را در مورد مسوولینی که هنوز مورد احترام شما هستند بیان کردند.

تا کی قرار است از مردم دم بزنید اما سعی کنید تا احساس نفرت مردم نسبت به منافقینی خطرناک مثل هاشمی را از بین ببرید. گفتید که مردم در مسایل اخیر جلوتر از مسوولین هستند آری ما مردم به حقیقتی که معتقدیم پایبندیم حتی اگر همه مسوولین به نحوی آب در آسیاب دشمن بریزند ما مردم تا از بین رفتن غده های سرطانی ایستاده ایم حال شما میتوانید همچنان در پرده سخن بگویید و چشمانتان را بر حقایق ببندید و آیا جز این است این مردم امروز فریاد میزنند چرا که سالها صبر کردند تا بلکه مسوولین فریاد بزنند اما دریغ!!



نوشته شده در شنبه 89 بهمن 30ساعت ساعت 9:18 عصر توسط خانم سخائی| نظر بدهید

خدایا

در مظلومیت دین تو همین بس که اغلب مدافعانش یا جاهلان متعصبند یا عالمان ریاکار یا منفعت جویان غدار.

و چه کم اند در این میانه آنان که دین تو را برای تو می خواهند نه برای خود.

دینت را آنچنان که هست به ما بیاموز و به ما

بیاموز که خود را خادم دینت بدانیم و نه دینت را خادم خود.



نوشته شده در چهارشنبه 89 بهمن 27ساعت ساعت 11:34 صبح توسط خانم سخائی| نظر بدهید
طبقه بندی: دل نامه

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin