سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهود

بیداری بدون رنج میسر نیست اما آیا رنج بیداری تعدیل نمی شد اگر عمق پیام و شعار امام خمینی(قدس سره) همان جنگ جنگ تا رفع فتنه از کل جهان تنها یک جمله زیبا و آرمانی انگاشته نمی شد و امروز غرب جرات اینهمه وقاحت را می یافت؟

سوال اینجاست که چرا این شعار اسلامی تبدیل به یک فرهنگ نشد؟ چرا جهاد را در دفاع از یک ملت خلاصه کردند؟ مگر امام نفرمودند تا وقتی مظلومی در عالم هست ما هستیم.

و چه ظلمها که این خواص بی خاصیت به امت اسلام روانداشتند. خواصی که گویا تنها وظیفه شان مصادره دستاوردهای پابرهنگان بود.غصب و نابودی این دستاوردها و امروز ادعاهایی که مدعیان عالم را به حیرت واداشته است.و حال با یک کارنامه سیاه تنها راهبردی که دارند نابودی دولتی است که به دنبال احیای آرمانهای انقلاب است تا بیش از این رسوای عالم نشوند.

 

جنگ ما جنگ عقیده بود و مرز نمی شناخت اما خواص جنگ را در مرزها محصور کردند و مانع از انتشار این عقیده شدند ؛عقیده ای که جهاد و بیداری را لازمه حیات آحاد انسانها می دانست و روح مبارزه برای آزادی و حکومت توحید را در جانها زنده می کرد.و امروز همان خواص با سکوت خود ?با سنگ اندازی خود ?با دستهای دوستی که به سمت دشمن دراز می کنندوبا نمایش حقارت و رذالت خود مانع به ثمر نشستن حرکت بیداری اسلامی هستند.

بیداری اسلامی که در امتداد دفاع مقدس امکان ظهور داشت در سایه حجابی که این خواص بر سر انقلاب کشیدند به محاق رفت تا اینکه بواسطه دیپلماسی قوی جهانی و منطقه ای دولت نهم و دهم و اهتمام این دولت به زمینه سازی و تشکیل دولت اسلامی بیداری درعرض چند سال تمام جهان اسلام را فرا گرفت .و باز خواص به جای ایفای نقش تاریخی خود در این برهه از زمان به اشکال تراشی و مانع تراشی در مسیر تحقق نقش جمهوری اسلامی در این جنبش عظیم شده اند.

عدم اتحاد مسولین در این مسیر کار را به جایی رسانده که امروز باید شاهد اوضاع بحرانی در سوریه باشیم.آیا جنبش یاوران حقیقی جز دولت آقای احمدی نژاد در ایران داشته است؟ چه کسی می تواند ادعا کند که رهنمودهای امام خامنه ای را در ایفای نقش خود به کار بسته است؟ اگر همه خواص در بسیج ملت ایران و همه ملتهای اسلامی با اتحاد تلاش می کردند و از رهنمودهای امام خامنه ای ارواحنا فداه در طراحی برنامه جامع برای هدایت این جنبش استفاده می شد این اخبار ناگوار از کشورهای انقلابی به گوش می رسید؟

آیا ملت ایران دارای ظرفیتی عظیم برای ممانعت از تجاوز و بحران آفرینی در کشورهای اسلامی نیست؟ و چرا از زمینه مناسب و فرهنگ سازی جهت نقش آفرینی تک تک مسلمانان در بیداری اسلامی فراهم نمی شود؟ چرا فرهنگ جهاد برای زمانه امروز باز پرداخت نمی شود؟ چرا ملتی را که ظرفیت مدیریت جهانی را داراست در حجاب بیخبری فرو بردند؟

این ظرفیت های عظیم فکری و عملیاتی به بار نمی نشیند و کار به جایی می رسد که راهبرد غرب برای خاموش کردن شعله بیداری اسلامی بحران آفرینی در سوریه میشود تا با تنش زایی و ایجاد مانع ?امت اسلامی را از ادامه راه انقلاب ناامید کند که البته غرب به بیراهه رفت اما پاسخگوی این همه غفلت کیست؟و چگونه از عهده پاسخ برخواهند آمد؟

 



نوشته شده در جمعه 91 آذر 24ساعت ساعت 9:27 عصر توسط خانم سخائی| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin