سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهود

یکی از مهمترین استراتژی های جبهه نفاق برای پیروزی بر حق تصفیه رهبران این جبهه است. در همین راستا جبهه نفاق داخلی با سردمداری هاشمی پس از انتخابات سال 84 و تحمل شکست سخت و غیر قابل تصور از بازیگران جبهه حق – مردم -  با شیوه ای بسیار شیطانی درصدد حذف احمدی نژاد برآمدند چراکه او را اصلی ترین دشمن خود و بزرگترین مانع در حذف ولایت فقیه و سرانجام نابودی انقلاب می پنداشتند از این رو پروژه تصفیه احمدی نژاد از همان ایام انتخابات کلید خورد.

  به گونه ای که هاشمی همان اوایل پیروزی احمدی نژاد به دوستان عرب خود وعده سقوط دولت تا شش ماه آینده را داده بود. انواع کارشکنی ها توسط عمال هاشمی یعنی مجلسیان و خواص بی خاصیت طی مدت دولت نهم صورت پذیرفت که آمارها ی زیادی در این مورد می توان ذکر کرد اما جهت بیان کلیت بحث و رعایت اختصار در کلام از ذکر آنها پرهیز می کنیم .جبهه نفاق که طی 16 سال حاکمیت خود نقشه نابودی نظام را طراحی کرده و پیش نیازهایی آنرا تعریف و به تدریج آماده کرده بود در انتخابات 88 قصد داشت تا پروژه را به ثمر بنشاند اما محاسبات غلط و نگاه تک بعدی آنها مانع از موفقیت شد. پس از ناکامی در حذف دولت هجمه ها نسبت به دولت شدت گرفت و جبهه نفاق هرآنچه در توان داشت برای ناکارآمد نشان دادن دولت اسلامی به صحنه آورد و باز نفاق میوه فرهنگ سازی 16 ساله خود را در سالهای آخر دهه80 و اوایل دهه 90 می چید. مردمی که دنیاگرایی مانع از بازشدن چشمهایشان به حقایق می شد و به واسطه القای معارف سطحی و عدم تربیت اسلامی ، جامعه قدرت فهم حقیقت را پیدا نکرده بود و از سوی دیگر خواص بدطینت صحنه را برای ملت به گونه ای طراحی کرد که به مصادره رای ملت به نفع جبهه نفاق انجامید.

 در واقع در انتخابات 92مردم از ترس تحجربه مدرنیته رای دادند چرا که از ریا و تزویر متحجرین بیزار شده بودند در واقع در انتخابات 92 مردم چاره ای جز انتخاب بد نداشتندچرا که از جبهه حق کسی به میدان رقابت راه داده نشده بود. پس از پیروزی روحانی بخوانید هاشمی دیگر فرصتی برای از دست دادن نبود پس به محض پیروزی همه یاوران جبهه باطل دست به دست هم دادند تا به هر بهانه ای شده اول یاور حقیقی ولی فقیه را نابود کنند پس از آن سنگر ولایت فقیه را نشانه بروند. جبهه نفاق چیزی جز نابودی نظام در سر ندارد و اینبار با تمام قوا درصدد حذف نظام اسلامی است و تا آخرین نفس پای عهد خود ایستاده است. در همین راستا برای اولین بار رئیس سابق یک دولت به اتهام واهی کوتاهی در دولتی که به اتمام رسیده محاکمه می شود .مجلسیان که خود مظهر قانوند از هیچ بی قانونی برای زمین زدن تفکر احمدی نژاد کوتاهی نمی کنند و روحانیت فارق از عرفان و تفکر حقیقی دست در دست تحجر و نفاق و مدرنیته به جنگ یاوران حقیقی حق و حقیقت می رود. و یک سوال باقی است و آن اینکه در این میان آیا جز مردم یاوری برای نظام اسلامی و امام زمان باقی است؟ وظیفه چیست؟



نوشته شده در چهارشنبه 92 آذر 20ساعت ساعت 7:10 عصر توسط خانم سخائی| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin